برگزاری کارگاه آموزشی برای معلمان مکاتب در ولایت بادغیس
ریاست معارف ولایت بادغیس کارگاه آموزشی ششروزه را تحت عنوان «ترویج آموزش و یادگیری مؤثر» برای ۱۳۰ تن از معلمان مکاتب در مرکز و ولسوالی آبکمری آن ولایت آغاز کرد.
هدف این کارگاه، معرفی شیوهها و روشهای نوین و مؤثر تدریس، ارتقای مهارتهای مسلکی معلمان و بهبود کیفیت روند آموزشی است تا شاگردان بتوانند استعدادها و تواناییهای خود را به بهترین شکل ممکن رشد و پرورش دهند.
رئیس معارف بادغیس، برگزاری چنین برنامهها را در راستای رشد ظرفیتهای مسلکی کادرهای آموزشی و ارتقای کیفیت خدمات تعلیمی مهم دانسته و تأکید کرد که تلاشها برای فراهمسازی زمینههای بیشتر آموزش و انکشاف مسلکی معلمان ادامه خواهد داشت.
