پیام تسلیت

media-moe
پنجشنبه ۱۴۰۰/۳/۲۷ - ۱۱:۳
پیام تسلیت

با تأثر فراوان اطلاع حاصل نمودیم که فضل احمد حیدری مشاور ارشد معینیت تعلیم وتربیه وزارت معارف، به اثر مریضی که عاید حال شان گردیده بود، داعی اجل را لبیک گفت.

 (انا لله و انا الیه راجعون)

محترم استاد فضل احمد حیدری در سال ۱۳۳۲ خورشیدی در یک خانواده متدین در ولایت لوگر چشم به دنیا گشوده و بعد از ختم تعلیمات دوره های متوسطه و ثانوی شامل پوهنتون گردیدند.

مغفور استاد حیدری در رشته ادبیات دری تحصیلات عالی داشته و با استعداد و ابتکارات که داشتند در دوره های کاری خویش با استفاده از دانش مسلکی و علمی خویش، کارنامه های خوبی را از خود به جا گذاشته است.

استاد بعد از ختم تحصیلات عالی به حیث مدیر مکتب و بعداً نظر به درایت وظیفوی به حیث آمر حوزه چهارم تعلیمی مقرر گردید.

هم چنان استاد مرحوم به حیث معاون تدریسی ریاست معارف شهر کابل و ضمن مسئولیت های مدیریتی در شماری از  ریاست های این وزارت ، از مدتی بدین سو در معینیت تعلیم و تربیه به حیث مشاور ارشد ایفای وظیفه می نمود.

رهبری وزارت معارف ضمن عرض تسلیت به خانواده، اقارب و دوستان موصوف، فقدان استاد حیدری را برای خانواده معارف یک ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر دانسته و از بارگاه ایزد منان برای متوفا بهشت فردوس و برای خانواده محترم شان صبر جمیل استدعا می نماید.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۴۰
Background image

بازتاب چند خبر کوتاه از معارف ولایات

بادغیس

جلسه مشترک هماهنگی میان ریاست های معارف و کار امور اجتماعی ولایت بادغیس برگزار شد.

در این جلسه مولوی محب الله احسان رئیس معارف با مولوی تورجان خادمی رئیس کار امور اجتماعی ولایت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۲۹
Background image

دیدار مسئولین ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف از لیسه مرکزی ولسوالی استالف

طبق پروگرام و پلان مطروحه ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف مبنی بر دیدار با مسئولین، استادان و شاگردان مکاتب مرکز و ولسوالی های ولایت کابل، اینک هیئتی از ریاست مذکور متشکل از اراکین آن. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۱۶
Background image

جذب اطفال بیشتر به مکاتب ولایت دایکندی در سال جدید تعلیمی۱۴۰۳

ریاست معارف ولایت دایکندی در خبر نامه، از افزایش شاگردان جدیدالشمول در مکاتب آن ولایت خبر داده، تصریح کرد که در سال روان تعلیمی جمعا در مکاتب آن ولایت به تعداد ۱۸ هزار طفل ثبت نام نموده. . .

بازگشت به اخبار