راپور هفتگی فعالیت های ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف

media-moe
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۲:۲۰
74

شنبه ۱۴۴۵/۱۰/۱۸هجری قمری الی پنجشنبه مورخ ۱۴۴۵/۱۰/۲۳هجری قمری ( از ۸ ثور الی ۱۴۰۳/۲/۱۳ هجری شمسی).

در هفته که گذشت مسئولین و مبلغین ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف از لیسه های نمبر یک و نمبر ۲ ولسوالی میربچه کوت، لیسه ده یحیی ولسوالی ده سبز، لیسه پوهاند عبدالشکور رشاد و چند باب مکاتب خصوصی در ولسوالی بگرامی ولایت کابل دیدن نمودند.

مبلغین و مسئولین ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف در این دیدار ها با مسئولین، معلمین و شاگردان مکاتب ذکر شده از نزدیک دیدن و ملاقات نموده، برای آنها مشوره ها و رهنمود های دینی ارائه نمودند و به آنان اذعان داشتند که باید از سنت های پسندیده منجی عالم بشریت، حضرت محمد(صلی الله علیه وسلم) در وظایف یومیه و تمام امور زندگی شان پیروی نمایند، صورت و سیرت خود را به سنت آن حضرت( صلی الله و علیه وسلم)آن وفق دهند و هم در حلقات دروس دینی حضور فعال داشته باشند.

طبق گزارشات واصله از ریاست های معارف ولایت ها و حوزه های تعلیمی ریاست معارف شهر کابل، در تمام نهاد های تعلیمی و تربیتی وزارت معارف ( مرکز و ولایات)حلقات درسی ادامه داشته و مبلغین مطابق به تقسیم اوقات ترتیب شده، از جریان دروس نظارت به عمل آورده و امور محوله را به وجه احسن انجام داده اند.

در مقابل مسئولین و شاگردان لیسه های یاد شده از حضور مسئولین ریاست ارشاد ودعوت وزارت معارف استقبال کرده و‌ وعده دادند که تمام اصول و ارزش های دین مقدس اسلام را رعایت می کنند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۸
Background image

تهداب گذرای تعمیر جدید یک مکتب در ولایت غزنی

سنگ تهداب تعمیر جدید ابتدائیه « شهید نور احمد » در ولسوالی ناوه ولایت غزنی طی مراسمی با اشتراک رهبری ریاست معارف، علمای جید و متنفذین محل بر زمین نهاده شد.

مسئولین معارف ولایت غزنی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۵
Background image

سفر رسمی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف به ولایت پروان

الحاج مولوی اول گل ایوبی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف و هیئت همراه شان غرض انجام یک سلسله امور رسمی عازم ولایت پروان شدند.

نخست رئیس عمومی نصاب وزارت معارف با. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۰
Background image

پایان کارسیمینار آموزشی به مربیان تربیت بدنی مکاتب شهر کابل

ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف، به هدف ارتقای ظرفیت های ورزشی مربیان و معلمین تربیت بدنی مکاتب شهر کابل،سیمینار آموزشی را در رشته های هند بال و باسکتبال برای ۳۵ تن معلمین سپورت. . .

بازگشت به اخبار