دیدار سرپرست وزارت معارف از ولایت قندهار

media-moe
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۱:۸
21

در ادامه سفر های ولایتی الحاج مولوی حبیب الله آغا سرپرست وزارت معارف که به هدف بررسی وضعیت تعلیمی و ‌تربیتی ولایت های کشور صورت گرفته، اینک موصوف و‌هیئت همراه شان عازم ولایت قندهار شدند.

در دیداری که سرپرست وزارت معارف با الحاج مولوی فخرالدین نقشبندی رئیس معارف آن ولایت داشت، طرفین در محوریت وضعیت تعلیمی و تربیتی آن ولایت بحث ‌‌و تبادل نظر نمودند.

سرپرست وزارت معارف ضمن شریک سازی فعالیت های اخیر وزارت معارف، به تطبیق نصاب تعیین شده مدارس تاکید کرد.

موصوف تصریح کرد که جهت بهتر سازی عرضه خدمات تعلیمی در ولایات یک سلسله پلان های اساسی روی دست است که کار آن آغاز شده است.

سپس رئیس معارف ولایت قندهار تشریف آوری هیئت بلند رتبه وزارت معارف را به آن ولایت خوش آمدید گفته، در مورد پلان ها، کارکرد ها و سایر فعالیت های آن ریاست به مقام رهبری وزارت معارف معلومات مفصل ارائه کرد که مورد قبول رهبری قرار گرفت.

در این ملاقات از سوی سرپرست وزارت معارف برخی هدایات به رهبری ریاست ولایت یاد شده نیز سپرده شد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۵:۴۰
Background image

سیمینار میتودیکی برای کارمندان ریاست نظارت و ارزیابی وزارت معارف.

سیمینار میتودیک در پیوند به: پیشکش اساسات و پالیسی سازی تعلیمی،شاخص های تعلیم و تربیه،مبانی و اساسات نظارت، پالیسی  و نظارت، برای ۸۳ تن کارمندان ریاست نظارت و ارزیابی در معینیت تضمین. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۲:۲۶
Background image

تدویر سیمینار میتودیک برای لابرانت های مکاتب شهر کابل

سیمینار میتودیک به هدف ارتقای ظرفیت های مسلکی معلمین و لابرانت های لابراتوار های مکاتب حوزه های تعلیمی ۱۶ گانه ریاست معارف شهر کابل دایر گردید.

در مراسم افتتاحیه سیمینار یاد شده، علاوه. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۱:۱۰
Background image

چند خبر کوتاه از معارف ولایات

سرپل

ریاست معارف سرپل به مناست توزیع جوایز برای برنده گان امتحان ا/مارت شناسی مراسمی را برگزار و برای شاگردان ممتاز جوایز، پول نقد و تقدیر نامه توزیع نمود.

لغمان

مولوی شاه جهان ساجد. . .

بازگشت به اخبار